2011-07-19

poppunkrockdänga

Jag har under många år gillat Entombed och har sett dem ett tiotal gånger genom åren, varje gång jag lyssnar inser jag att detta är oerhört svårt att nonchalera, Entombed är Sveriges kanske bästa band genom tiderna. På Clandestine hanterar Nicke både trummor och mick, med låtar som Sinners Bleed, Crawl och Stranger Aeons så kan det inte gå fel. Klassik gammal Svensk döds, mycket gött. Men detta kommer knappast som en nyhet för er, antar jag.
----
Dom Döda - Moderater
En fantastisk poppunkrockdänga
----
Efter vistelsen i Gävle har jag fått blodad tand och är grymt sugen på nya konserter, ni som bor i eller runt Örebro borde springa på Dead Reprise ikväll på Kulturhuset.
----
----
Om en månad kickar Premier League igång igen, GO EVERTON FC!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar