2011-08-20

guldgrävarna

Så har man börjat jobba igen, efter 7 veckors semester så är det väl dags att börja vända tillbaka dygnet och få tillbaka rutinerna. Under ledigheten så har jag lyckats se The Shield, Sons of Anarchy, The Wire och x antal filmer. Förstår inte riktigt hur jag har funnit tid till detta. Sammanfattningsvis så har vädret passat mig som handsken, Getaway Rock var mycket trevligare än vad jag trodde (Tack Tomas), rekordmånga övernattningar i stugorna och många goda nyheter ifrån både storstan och byn.
----
I lördags så lyssnade jag och J.E igenom hans "gamla" skivor och drack några pilsner, det måste nog vara min favorit sysselsättning, ever. Rent nostalgiskt så grävde vi igenom en guldgruva och fann många guldkorn som man har glömt på vägen. Men även band som jag aldrig fick nys om, hoppas att detta blir en återkommande aktivitet under den eventuellt trista hösten.
----
Bongzilla - Sacred Smoke
----
Ett päron till farsa maraton är alltid välkommen en regnig höstkväll.
----
----

5 kommentarer: