2010-08-27

Senaste beställningen

För ett par månader sedan så beställde jag Kvelertak - S/T (vinyl) ifrån Norge, närmare bestämt den 26 juni. Efter en ganska otäck mail-diskussion med norrbaggarna så damp packet ner i brevlådan, igår! Det tog alltså två hela månader att skicka packet, det hade gått snabbare att cykla dit och hem igen med en trehjuling, sånt gillar jag verkligen inte. Så nu hoppas jag att min senaste beställning går snabbare, den här gång har jag plitat ner dessa titlar.
  • Reagan Youth - Volume One (Vinyl Record) 119 kr
  • Reagan Youth - Volume Two (Vinyl Record) 119 kr
  • Municipal Waste - Waste Em All (Vinyl Record) 129 kr
  • Jay Reatard - Singles 06-07 (Vinyl Record) 139 kr
  • Dead Reprise - The Unveiling (Vinyl Record) 140kr
Jag satt och bläddrade i en gammal metal-blaska och hittade detta, minns ni den här spelningen? Biljetten får ni med som en bonus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar